23 augusztus 2013

Szülinapi oldal

Szegény blogom... ujjnyi vastag rajta a porom!

De most leporolom! ;)

Nagyon rég nem voltam aktív itt a blogomon, de megpróbálom újra élettel megtölteni. Talán azért mert úgy érzem én is új erőre kezdek kapni. Medi nagyobb, így a terem is nagyobb. :)


A mostani oldal amit hoztam, az a Scrap.hu-ra készült inspirációs alkotás. Történt ugyanis, hogy Veka engem jelölt meg, a júliusi vázlatkihívás vendég házigazdájának. Így választanom kellett két elrendezést. Ezek alapján pedig, az egyikből egy liftet kellett készítenem. Erről bővebben itt olvashattatok!

Az én oldalam ilyen lett. :)
Mila szülinapi képét használtam fel, plusz a szülinapi dekorációnak néhány elemét.
Emlékeztek még? A teljes dekorációt itt láthattátok.

Az oldal sok szempontból is kedvenc lett. De a legtanúlságosabb élményem, hogy a rég lappangó alkotó kedvem ebben az oldalban EGY délelőtt alatt bontakozott ki a látottak alapján. Mint a flipper rugó... fel voltam húzva és mikor elengedtem, ez jött (ömlött) ki belőlem. :)




»»  felhasználtam / product  ««

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social