12 szeptember 2014

Két hét...

Az elmúlt két hét úgy elszállt, mintha nem is lett volna. Pedig milyen régóta vártam már, hogy visszaálljon a régi rend és én a kiszámítható időbeosztásommal újra tudjak kalkulálni. Aha. Megszokhattam volna már amióta gyerekem van, hogy amit én eltervezek, az nem mindig lesz úgy... Csak hogy most  nem a gyerekek miatt hiúsult meg..., hanem miattam.
Egyszerűen nem találtam a helyem itthon. Járkáltam a házban, mint egy zombi... Mintha nem is az otthonomban lettem volna. Hiányzott a csivitelés... Üres volt a ház, sőt, kongott ! én pedig elveszettnek éreztem magam benne...  Milyen érdekes ez. Mikor már azt hiszed, hogy alig várod az egyedüllétet, rájössz, hogy jobban szereted a zsivajt, mint hinnéd. :)

DreamBurger, óvodai játék festés, koncert, dino love...

Ha követsz az Instagramon, akkor azért láthattad, hogy nem telt ez a két hét sem eseménytelenül. Csak nagyon hiányoztak a lurkóim...:)
Ti hogy bírtátok a tanévkezdést?

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social