01 szeptember 2014

Ovis élménynapló + Menta

A nyarunk Milával nem volt zsúfolásig tele programmal. De így is bőven jutott olyan élményekből, amik mindenképp kiemelkednek a hétköznapi egyhangúságból.
Például a Fonyódi napok, amit a barátainknál töltöttünk. Erről egy egész albumot is készítettem már, láthattátok. Vagy a tény, hogy megtanult egyedül hintázni. ♡



Ezek mind olyan emlékek, amik egy ilyen kislány életében bizony fontosak. Persze nem csak Neki az, hanem a szüleinek is. Ezért scrapbookozom, tudjátok... De én most azt szerettem volna, ha az Ő élményei, gondolatai és érzései lennének megörökítve. Az Ő aspektusa.
Ezért kitaláltam valamit, ami hajaz a régi szünidei fogalmazásokra, élménybeszámolókra. De, még Ovis szinten és scrapbookosan! 
Na, felkeltettem az érdeklődéseteket? Remélem igen!
De még nem árulom el...

Ugyanis előtte szeretném bejelenteni a számomra örömteli hírt, hogy a Menta magazin felkért egy scrapbook rovatra, és én természetesen igent mondtam. ☺
A rovatnak a "Tapintható Pillanatok" címet adtam. Ugye tudjátok miért!? - költői kérdés volt. ;)

A magazinban elolvashatjátok, hogy mit találtam ki Milának, a nyári emlékeinek megőrzésére.


Fogadjátok tehát sok szerettel, olvassátok a szuper cikkeket és merüljetek el a csodás fotókban. ♥

Az én kedvenceim a magazinból:
  • A sátor ötletek... Szerényi Kata gyönyörű nyári sátrakat készített, amitől minden lányos anya szíve gyorsabban kezd verni.
  • És a mesekavics, ami nagyon egyszerű, de annál izgalmasabb játék ötlet! 




3 megjegyzés :

Bíró Ágnes írta...

Gratulálok a felkéréshez! Újfent zseniálisat alkottál! :) A magazin pedig nagyon színvonalas.

Timi írta...

Gratulálok Noémi! Ez fantasztikus! :)

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Köszönöm Lányok! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social