23 június 2015

10 év


A 10. évfordulónkat ünnepeltük a héten és ezen alkalomból, megajándékoztuk magunkat egy MÁRGA vacsorával. Gyerekekkel együtt mentünk. Sokat olvastunk róla, hogy szenzációs fogásai vannak, úgyhogy ki akartuk próbálni. A hely lenyűgöző panorámája, csak az első fokozat. Ahogy sétálsz fel a meredek szőlőültetvényen és kezded befogadni a páratlan látványt. Teljesen magával ragad és beleszeretsz. Abszolút szó szerint emeli az élményt. Aztán jönnek az italkülönlegességek, mint a rózsaszörp, vagy a levendulaszörp. A házi bort is kipróbáltam, az is nagyon finom volt. Végül a fogások... Ó mamám! Fenomenálisak! Tökéletes ízkompozíciók egytől-egyig.




Csodálatos hely. Páratlan ízek. Örülök, hogy ide mentünk ünnepelni. Új kedvenc étterem lett. Mindképp szeretnénk még majd menni és a többi fogást is kipróbálni, mert biztosan azok is mennyeiek.


• • • • • • • 


"10 évvel ezelőtt, Dalí volt az első közös témánk. Tegnap elmentünk megünnepelni, hogy a tizedik évet hagytuk magunk mögött közösen, és egy óriási Dalí festmménnyel találtuk szembe magunkat. ♥︎ #véletleneknincsenek #karma #10évegyütt #salvadordali #szerelem" - ezt írtam az instagramra, ehhez a képemhez.

Ez a fotó méltó keretet ad a 10 évünknek. Ugyan nem látszódik a 10 év kemény útja, de mindenképp szép keretet ad neki. Furcsa, mert soha nem gondoltam volna, hogy 10 év után is őszinte szerelemmel fogom szeretni a férjemet. Pedig így van. Őszintén szeretem még mindig. Ő az egyik legcsodálatosabb ember akivel valaha találkoztam. Szerencsés vagyok, hogy mellette lehetek. Büszke vagyok magunkra, és a gyerekeinkre! Büszke vagyok Rá is. Köszönöm neki, hogy a biztos támaszom mindenkor, hogy elfogad olyannak amilyen vagyok. De legfőképpen azt köszönöm neki, hogy Ő olyan amilyen. Az én egyik kincsem ♥︎

2 megjegyzés :

Bíró Ágnes írta...

Gratulálok nektek, és még sok 10 évet együtt! :)

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Köszönjük! ♥︎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social