08 június 2015

Jelmez szekció

A múlt héten sikerült a polc alá szerelnem egy sínt, amire végre felakasztgathattuk a sok jelmezüket a gyerekeknek. Ezzel pedig hatalmas hely szabadult fel a szekrényükben. Ahhh ... fellélegzés. De ennél is fontosabb, hogy most már jól látható és kiemelt helyen lehetnek a jelmezek. Hiszen, mint minden gyerek, az én gyerekeim is nagyon szeretik a jelmezeket. De hogy lett ennyi?

  • Egyrészt gyakran látogatok használt boltokat, illetve börzéket, ahol rendkívül olcsón és jó minőségben lehet találni jelmezeket (is). A használt boltokat nyilván mindenki ismeri. Nálunk három van amit rendszeresen látogatok. Ebből kettő főleg játékokat árul. Használt játékokat. Hihetetlenül szeretem a használt játékokat, mert olcsón lehet felépíteni belőlük minőségi gyerek arzenált. 
  • A börzéken pedig olyan hétköznapi anyukák, mint pl. én is, árulják a már kinőtt vagy megunt holmijukat. Itt Székesfehérváron eléggé gyakran, két hetente rendeznek meg ilyen bababörzéket. Egy alkalommal én is árultam már. De főként vásárolni járok ide. Hiszen elég ha találok egyetlen anyukát, aki hasonló ízléssel és egy félévnyi különbséggel neveli a saját csemetéjét. Máris sikerül egy egész szezonra bevásárolnom. :) Rendkívül olcsón lehet itt  vásárolni. Pedig csak első-kézből árulnak az anyukák. Szerintem szuper lehetőség, hogy ne kidobjuk, hanem "újrahasznosítsuk" a már felesleges gyermek holminkat.

Azonban nem csak ily módon gyűlt össze ez a sok jelmez. Hanem nagyon sokat én magam gyártottam a gyerekeknek. Minden farsang alkalmával igyekeztem a gyerekeknek jelmezeket készíteni, de nyilván nem vagyok én se profi... Csak amolyan kontár-barbár...  Aki bármit bevet ami a keze ügyébe kerül.

A következő bejegyzésben megmutatom az elsőt...
  1. Cica jelmez (2012)
  2. Csingiling jelmez (2013)
  3. Szörnyeteg jelmez (2014)



Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social