24 január 2016

Hóember



A hétvégén esett egy kis hó, és végre sikerült egy hóembert építenünk. Szavamra mondom, ez volt a legjobb hóember amit valaha építettünk ♥︎ Vagy nem... Steph szerint inkább "horrorember". Miért?
Évekkel ezelőtt botlottam a Pinteresten egy ötletbe (nem pont ebbe), ahol pirospozsgás pofi is dukált a hóembernek. Annyira tetszett, hogy elhatároztam egyszer nekünk is lesz egy ilyen hóemberünk. Így a hóember építés előtt, magamhoz vettem egy üveg ételfestéket. Szépen megépítették a gyerekek apával, a hóember testét és fejét. Kerítettünk neki kosárkalapot. Két diót a szemeinek. Négy fekete gombot a szájának és egy műanyag répát - egyenesen a gyerekkonyhából - orrnak. Nagyon helyes volt már így is... De aztán jött az ételfesték. Fogtam egy nagy marék havat, amit kissé meglocsoltam a festékkel és igyekeztem szétoszlatni, hogy rózsaszín legyen... Sikerült? Hááát... Mondhatnám azt is, hogy ez a bejegyzés akár a félresikerült Pin-ek rovatba is kerülhetne... Mindenhol piros ételfesték pöttyök virítottak és tényleg olyan lett, mintha egyúttal ki is végeztük volna...  Habár én elfogult vagyok, mert így is tetszik. :D




Még szerencse, hogy nem csak ebbe fektettük az energiánkat, amíg kint voltunk, és egy jó hógolyózás is belefért.




Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social