25 május 2016

Dekorgomb tároló

A dekorgombok mikor megjelentek a scrapbookos palettán, akkor eleinte a saját csomagolásukba tartottam. Aztán amikor még tervezni is kezdtem a gombokat, akkor ömlesztve tároltam egy üvegben. Végül olyan sok lett, hogy átláthatatlanná vált. Ha a hátán feküdt egy-egy gomb, miközben túrtam közöttük, akkor volt, hogy észre se vettem, hogy mondjuk az jobban illene az összképbe. Úgyhogy egy teljesen átlátható megoldás kellett. 

Már nem emlékszem pontosan hogy, de egyszer csak bevillantak az érmegyűjtő tasakok. Azonnal rávetettem magam az internetre és beszereztem (külföldről volt a leggazdaságosabb) 10 lefűzhető ívet. Egy íven 42 gombnak van hely. Azért is külön szeretem, mert a Scrapfellow dekorgomjai 3 illetve 6 darabos kiszerelésben kaphatóak. Így fel tudom osztani a sorokat. Beférnek a kisméretű és a nagyobb dekorgombok is, mert egy-egy tasak 3cm körül van. Ezeket az íveket pedig, kis fém gyűrűkkel összefogtam.
Lapozható. Átlátható. Praktikus. Kis helyen is elfér. :) 


Ha hasznosnak találtad ezt a cikkem, akkor köszönöm a hozzászólásodat, az ajánlásodat, vagy a megosztásodat!
----------------------------------------------------------------------

Ha érdekelnek további ötletek, akkor ajánlom figyelmedbe a témában eddig megjelent cikkeimet:

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social