06 június 2016

Chipboard tároló


A chipboardok tárolása sem kút fejből jött, hanem hosszú évek álmodozása alatt gyűjtöttem ki, a (dream work room) pinterest mappámba. Úgyhogy amikor tudtam, hogy az asztalom készülőben van, akkor keresgélni kezdtem a neten, ilyen fakkos tárolók után. Igen, sokkal egyszerűbben is megoldhattam volna, ha bemegyek az első barkács áruházba, vagy barkács részlegre a Tesco-ba. De vessetek meg, engem zavar, hogy narancssárga, vagy zöld az alja... Teljesen átlátható, nyitott, minimalista tárolókat akartam. Semmilyen szín, vagy forma ne vegye el a figyelmem a lényegről. A kincseimről. :)
Szóval víztiszta tárolókat kerestem, mire rátaláltam erre a weblapra. Több hetet kell sajnos várni (gondolom külföldről rendelik meg) de megéri. Különböző méretben, és különböző felosztásokkal is lehet kapni. Különlegessége, hogy a dobozok tetejét és alját 4 "bütyök" tartja egybe. Így egymásba tehetőek. Mondjuk nem lego szinten lesz stabil, de azért mégiscsak illeszkednek egymáshoz. Nekem jelenleg 7 ilyen, kisebb dobozom van. Szóval hely igényes, viszont mindent megér, hogy átlátom, és nem kell órákig keresgélnem a nagy chipi kupacból. Meg hát az is lehet, hogy túl sok a chipim... :P


Ezeken a kisebb dobozokon kívül, használok három nagy méretűt is. Ebből kettő kb. "ömlesztett" még mindig. Viszont van egy nagy méretű (35x21cm), amiben többnyire a feliratokat tárolom. A feliratok szerintem, a legsérülékenyebb chipboard elemek, ezért szerintem fontos, hogy jó minőségű tárolójuk legyen. Ez a nagyobb akril tároló, nem kompatibilis a kicsikkel, szóval teljesen külön helye is van.  Ami azért nem zavar, mert ez is átlátszó, tehát azonnal látni, hogy mi minden lapul benne.


Ha hasznosnak találtad ezt a cikkem, akkor köszönöm a hozzászólásodat, az ajánlásodat, vagy a megosztásodat!
----------------------------------------------------------------------

Ha érdekelnek további ötletek, akkor ajánlom figyelmedbe a témában eddig megjelent cikkeimet:

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social