02 november 2016

Campfellow 2016


Idén megrendezésre került a Scrapfellow első tábora, a festői környezetben elterülő Walden Hotelban. Igényes és érdekes workshopok, kedves, jókedvű csajok, szuper készlet és sok-sok extra várt a résztvevőkre. Az első este csak beszélgettünk és koktéloztunk. Zsuzsi férje, valami szuper menő, meleg koktélt kreált, ami kb. rögtön fejre is állította, azt aki megkóstolta. Így a hangulat azonnal megalapozódott! Veka szétszekált egy közös fotó miatt... Ennek az lett az eredménye, hogy megszületett Zoolanderné és Karate Kölyök anyjának fotója! Ami a legcikibb kép talán életemben, de akkor is imádom, mert feledhetetlen röhögéseket eredményezett.Veka pedig megscrappelte másnap. ;) Aztán rögtön első este (kissé ittasan), egy jót biliárdoztunk is, Anitával kiegészülve, akit nagyon megkedveltem a tábor ideje alatt.


Másnap kezdődött a "habzsidőzsi"! Először is ott volt a fantasztikus fotófal, ami előtt azt hiszem mindenki legalább egy fotót elkészített. De inkább többet! :) Imádtam a Nyomasd pultot és Rita rugalmasságát. Lenyűgözött Knapp Mónika precizitása és a Fuse-os tapasztalatai. Szilvi lazasága, ahogy a pentart termékekről regélt. Na meg a csodás albuma. A sok gép, ami a szolgálatunkba lett állítva (Silhouette, Minc). A pentartos és dekorellás pult roskadozó gazdagsága. És a megannyi apró extra, ami a csomagokba lett elrejtve (Panyi Zsuzsi fülbevalók, SoadyArt, SophieBello, Fabric csoki)...


Abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy nem csak résztvevő, hanem mint előadó is részt vehettem az alkalmon. Legújabb szívszerelmem, a fotózás szellemében és az új profilom, az Életképek - Lifeimages alatt. A Workshop témáját a tábor "szavához" illesztettem, és a ragyogást, mint fényt elemeztem a fotózásban. A koncepcióm, a közérthetőségen túl, az volt, hogy a tanácsaim könnyű sikert hordozzanak a résztvevőknek. Az egyik ilyen tanácsomat, az aranyórát, rögtön délután a naplemente előtt ki is próbáltuk egy fotóséta keretein belül. Természetesen az itt készült képek lettek az én kamerámon keresztül is a legszebbek. :)

"Kis" fotós csapatom, akik kijöttek velem a gyakorlatba ültetni a hallottakat. Többekkel sikerült jobban megismerkednünk, aminek nagyon örülök! :)
(bocs Iza, de ez az egyik kedvenc képem a hétvégéről :))

A tábor résztvevőinek terveztem egy kis füzetet a "Jobb fotókat akarok!" cikk sorozatomból, ami itt a blogon is olvasható. Csak egy szebb köntösbe öltöztettem. Illetve szerettem volna, mert sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem. A nyomdás bácsival meggyűlt a bajom... Önkényesen rendezkedett egy kicsit a nyomtatványban. Így a kész anyag több sebből is vérzett... Ugyanakkor bízom benne, hogy a tartalmi tanácsok és javaslatok, feledtetik az olvasóval ezt az óriáis  bakit.

További képek, a teljesség igénye nélkül, itt tekinthetőek meg: Campfellow 2016
Viszont a fényképes beszámolóba nem fér bele minden, ezért egy kis hangulat videót is készítettem a felvételekből. :)

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social