22 november 2016

Csodálatos - mini album

Amikor megkaptam a RAGYOGÁS készletet (ahogy már az előző bejegyzésemben is írtam), azt hittem, hogy csajos oldalakat fogok belőle készíteni. Sőt! Kifejezetten magamról szándékoztam írni. De az évek alatt már többször kiderült, ez a legnehezebb számomra. Egyszerűen nem megy. Kifejezetten sajnálom az időt, hogy magamról készítsek oldalt. Úgyhogy ez a kis csajos mini album, Milámról és a legszebb őszi fotósorozatáról szól, amit róla készítettem november elején.
Egyúttal pedig, az utolsó alkotásom amit Kreatív Csapattagként készítettem... Így ezzel a mini albummal búcsúzom a Scrapfellow-tól. Még a Campfellow-n kezdtem bele az albumba... És mivel ez a búcsú munkám, bele is tettem mindent amit a csapattól tanultam a táborban.
A kis bojtot Andi mutatta. A flitteres tasak oldalt, Mónikától lestem el. A borító elejét pedig Szilvi stencilpasztájával kentem le (bár rendhagyó módon használtam, én szeretem a végeredményt) :)

Köszönök mindent a Lányoknak!!! ♥︎ 
De legfőképp köszönöm Áginak  elmúlt éveket!!! ♥︎


Még több fotó, valamint részletfotó a Scrapfellow galériámban tekinthető meg.

Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social