17 február 2017

Páva szoknya



Az idei páva jelmezünk maszkját már megmutattam és most elkészült hozzá a szoknya is. Mondjuk nem igazán szoknya, inkább csak kiegészítő. Múlt héten beszaladtam a KIK-be, kék harisnyáért és egyszínű kék felsőért. Találtam is mindkettőt potom áron. Viszont véletlenül találtam még valamit. Valami dilis fejpántot, amiből kék-zöld rugós díszek álltak ki. A színei tökéletesen passzoltak a páva jelmezhez és mivel kék tüll szoknyánk amúgy is volt itthon (kettő is), arra gondoltam, hogy zöld tüll anyagot már nem veszek, hanem ezt használom fel. Mivel elég jó tartása van, így azonnal tudtam, hogy erre fogom a pávatollakat is felapplikálni.


A pávatollakat, csillogós dekorgumikból vágtam ki. Először a táblát három részre vágtam és ezeket formáztam toll formára. Ezekre az alapokra jöttek utána a további színes körök/formák. Mindent ragasztópisztollyal rögzítettem. 
 


A pávatollakat is ragasztópisztollyal tettem fel erre a fejdíszre. Arra figyeltem, hogy inkább a kék rugókat használjam fel, mert a zöldeket akartam többségben láttatni az összhatás miatt. Pikk-pakk felragasztottam és végül az egész hajpántot bevarrtam a szoknya belsejébe. Hogy miért egyben varrtam be? Azért mert így lett egy "pukedlis" tartása felfelé, és tartja a dekorgumis tollak súlyát. Mila még nem látta egészben, de már tudta, hogy ilyen lesz. A hétvégén alig várom, hogy felvegye és le tudjam benne majd fotózni. 💙



Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social