02 május 2017

LETÖLTHETŐ • Anyák napi kérdőív

A világ egyik nagy ünnepe az Anyák napja, hiszen az anyai szeretet a legmelegebb, egyetemes szeretet a világon. Az Édesanyánk az, akinek mindent köszönhetünk. Én személy szerint, nagyon szerencsés vagyok, mert az édesanyám szeretete pont olyan mint a nagykönyvben. Óvó, féltő, együttérző és meleg ❤

Tavaly nyáron nagy sikere volt az Apák napi kérdőívnek, amit letölthettetek innen a blogomról. Úgyhogy értelem szerű, hogy hozom az Anyák napi verziót is. Nem is változtattam rajta szinte semmit, a színén és a szimbólumokon kívül. Viszont mivel saját magamnak nem akartam kitöltetni (hátha apa megteszi majd velük, meglepetésként) ezért én a saját anyukámnak töltöttem ki, hogy megmutathassam nektek, milyen kedves meglepetést/ajándékot készíthettek belőle. Ráadásul nem kerül semmibe, csupán egy gesztus 💕

Kattints a képre, mentsd el, nyomtasd ki és add szeretettel   ❤️


https://drive.google.com/open?id=0B6Rh0yRHjW0UN0RTT1JCcXd6S1E



Nincsenek megjegyzések :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

top social